Reklama w parze z drukiem

Dodane: 03-11-2016 03:04
Reklama w parze z drukiem etykiety samoprzylepne

Druk - definicja w Wikipedii

Druk ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.

Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.

Wprowadzenie do drukarń technik komputerowych i druku cyfrowego, sprawiły, że coraz częściej przez druk rozumie się również wydruk dokonywany na skalę przemysłową za pomocą przystosowanych do tego maszyn drukarskich.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk


Wygodny druk cyfrowy

Druk cyfrowy dostępny jest w tych punktach ksero, które obsługują wykonywanie druku cyfrowego. Wykonanie takiego druku jest bardzo wygodne zwłaszcza dla osób zapracowanych, ale dobrze znających się na komputerze, ponieważ mogą one przesyłać zlecenia na druk drogą internetową. Dzięki temu nie muszą stać w kolejkach do ksero, a pracownicy drukarni mogą lepiej zaplanować sobie tryb wykonywania zleceń.

Zaletą druku cyfrowego jest fakt, że jest on drukiem o dobrej jakości, na którym bardzo dobrze prezentują się wszystkie kolory, a wydrukowane słowa są jeszcze bardziej wyraźne niż na zwykłym druku. Dlatego zlecenia na druk cyfrowy są tworzone bardzo często przez pracowników różnych firm oraz przez organizatorów różnych koncertów.


Czym jest naklejka?

Chyba każdy wie co to jest naklejka i jak wygląda, jednak obecnie nalepki produkuje się w tak różnych kształtach oraz z różnych materiałów, więc czasami ciężko nawet poznać czy jest to naklejka.

Warto jednak odpowiedzieć sobie an pytanie czym cechuje się naklejka i co w ogóle można za naklejkę uznać. Cóż pierwszą i oczywistą sprawą jest to, że naklejka musi się do czegoś kleić, więc musi posiadać już nałożony klej. Produkt, który nie ma kleju nałożonego w drukarni jest bardziej etykietą, ale to też zależy. Co do typów i rodzajów naklejek to już kwestia na osobny akapit.